آشنایی با قیامت روز آخر زمین

قیامت روزبسیار زیبایی است اگرگناه نکنیم مانند قالب این وبلاگ که همیشه بهار است

آشنایی با قیامت روز آخر زمین

قیامت روزبسیار زیبایی است اگرگناه نکنیم مانند قالب این وبلاگ که همیشه بهار است

آشنایی با قیامت روز آخر زمین شیخ مرتضی انصاری یک نمونه بندگی

شیخ مرتضی انصاری و پاره کردن طناب شیطان

منابع مقاله:

، ؛


شاگرد شیخ مرتضی انصاری خوابی دیده بود که می خواست برای استادش بازگو کند . نزداستاد می رود و خوابش را تعریف می کند . می گوید: شیطان را در خواب دیدم کهریسمان های زیادی در دستش بود . در میان ریسمان ها یکی از همه ضخیم تر بوده که پارهشده بود . از شیطان سؤال کردم که این ها چیست؟ در جواب گفت: این ها را به گردن مردمانداخته و به طرف خود می کشم.

شاگرد شیخ از شیطان پرسید: این ریسمانی که از همه ضخیم تر است برای چه کسی است؟

شیطان می گوید: این ریسمان مربوط به شیخ انصاری است که آن را سه بار به گردنشانداختم و در هر سه بار آن ریسمان را پاره کرد . شیخ بعد از شنیدن خواب شروع کرد بهگریه کردن و گفت: دیشب همسرم وضع حمل کرد و نیاز به مقداری جگر داشت تا ضعف جسمی اوبرطرف شود . من برای خریدن جگر پولی نداشتم . با خود گفتم یک قران از سهم امامبرمی دارم و بعد آن را سرجایش قرار می دهم . پول را برداشتم که بروم، ناگاه به خودآمدم که این پول، مال امام است . اگر نتوانی این پول را پرداخت کنی و عمر تو بهپایان برسد، چه کسی قرض تو را پرداخت خواهد کرد . لذا از تصمیم خود منصرف شدم و پولرا سرجایش گذاشتم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد